خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

یه موقع هایی!!

یادمه یه زمانی که تو هفته نامه امانت کار می کردم، وقتی یکی جواب تلفنم رو نمی داد یا جواب اس ام اس نمی داد یا وقتی ازش می خواستم باهام پایه باشه برای پیاده روی و خرید و این حرف ها، ولی طرف می گفت وقت ندارم

یا جواب اس ام اس رو دیر می داد



بهش با توپ و تشر می گفتم: یعنی تو حتی وقت نداری جواب یه دونه اس ام اس بدی؟ یعنی وقت نداری در هفته حداقل یه بار ازم دلجویی کنی؟ 


هه!

الان خودم تبدیل شدم به اون آدمها!


همه از من شاکی هستند حتی مادرم


حالا می دونم چطور میشه که آدمها وقت کم می آورند!

نظرات 3 + ارسال نظر
مژده چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 00:54

بعد عروسی 19 روز نه به من اس ام اس زدی نه من بهت اس ام اس زدم ؛ موقعی هم که اس ام اس زدم جوابمو ندادی !
به خودم گفتم همه ی آدما وقتی خرشون از پل میگذره همین طوری میشن؛ ندا هم منتظر بود عروسی کنه .
بعد با خودم فکر میکردم که اصلا اینطور نیست. آدما بعد از ازدواج یه عالمه مسئولیت دارن ؛ دیگه مثل ما مجردا دنبال یللی-تللی نیستن :)
خلاصه اینکه غمت نباشه ! همه می دونن اول زندگی سرت شلوغه و مطمئن باش به دل نمیگیرن .

آره
در حالی که نه خری بود و نه پلی

فقط مشغله هام زیاد شدن

فقط همین!

آب دار چی ارومیه خبر سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 18:43 http://www.urmia-khabar.ir/

سلام
ای روزگار کجا رفته صدای تق تق درب همسایه
شده ایم تنها با اینترنت همراه بی حضور صدای همسایه
ای زمونه کجا رفته صدای خنده اهل محله دور سفره همسایه
خبرنداره فامیل و دوست مدرسه و فامیل همسایه از درد همسایه

لیلا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 20:08

سلام عزیزم خوبی؟ فکر کنم حالا میدونی من چی می کشیدم؟

سلام
آره واللاه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد