خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

من رای نمی دهم!!

"من رأی نمی دهم" به کسی که تبلیغات انتخاباتی اش را روی تابلوی نام خیابان ها می چسباند و ادعای فرهنگ دارد


"من رأی نمی دهم" به کسی که نامش را روی پیاده رو خیابان هایی که با هزاران زحمت و در سریعترین زمان ممکن سنگفرش شده است، نوشته...


"من رأی نمی دهم" به کسی که میلیاردها هزینه می کند برای انتخاب شدن در مجلسی که هدفش خدمت است! با همین چند میلیون و میلیارد هم می توان به جامعه خدمت کرد اگر قصد خدمت باشد! هر چند مختصر...


"من رأی نمی دهم" به کسی که از نام شهیدش سوء استفاده می کند برای انتخاب شدن! شهیدان روی سر من جا دارند اما اینکه بعضی ها زیر اسمشان می نویسند فرزند فلان شهید یا برادر فلان شهید... چه بگویم...


"من رأی نمی دهم" به کسانی که ادعای استقلال شخصیتی دارند، ولی مستقل نیستند...


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که ادعای واهی می کنند و به شعورم توهین می کنند با این شعارهایشان...


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که بنر و تبلیغات همدیگر را پاره می کنند!


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که تبلیغات کاغذی شان را طوری طراحی می کنند که بتوانند روی پایه های چراغ راهنمایی جا دهند!


"من رأی نمی دهم" به کسانی که شهرم را ویران کرده اند در این چند روز و شعار آبادانی شان گوش فلک را کر کرده است!


شما می خواهید شهر زیبای مرا آباد کنید؟! 


شما که حتی به کف خیابان های چهل تکه من هم رحم نمی کنید؟


پس کی قرار است فکرمان وسیع شود؟


کی قرار است به حقوق همدیگر احترام بگذاریم؟


حیف نیست انتخاباتی با این عظمت را با این کج اخلاقی ها به حاشیه ببریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد