خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

انتظار

راسته که می گن انتظار کشنده تر از مرگ است!


2 تیر ماه سال گذشته، درست روز عقدمان به من زنگ زدند و گفتند که آزمون استخدامی در راه است.

به پیشنهاد یک رفیق شفیق جهادکشاورزی را انتخاب کردم


وقتی برای اولین بار مهمان خلخال بودم، زنگ زدند که بیا... آزمون داری!!


وقتی برای دومین بار رفتم، زنگ زدند و گفتند قبولی


به گمانم اواسط مرداد ماه بود


بعد از طی همه مراحلی که قبل از استخدام لازم است، از آن روز، هر روز منتظر این هستم که بگویند بیا سر کار!!


ولی نمی گویند که هیچ!! هر روز خبرهای مختلف در این زمینه منتشر می شود


این وضعیت شامل حال من نیست فقط


حداقل 400 نفرشان را در استان خودمان داریم!


مسئولان محترم

از زبان یک خبرنگار از شما می خواهم و نه از زبان یک منتظر!!


بگویید یک سال دیگر

بگویید یک ماه دیگر

بگویید هرگز


ولی شما را به خدا این قدر استرس را بر این جوانان بینوا تحمیل نکنید


(اینها را از این بابت اینجا می نویسم که خیلی از دوستان مرا به عنوان منبع خبری شان می شناسند! من هم مثل همه شما بی اطلاعم!)

ramz

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کامنت وارده

سلام. خواهر محترم از شما بیش از این انتظار میرود. اگر شما همان ندا عبدی هستید که هرازچندگاهی برخی مدیران سایت را بواسطه( .... حالا اونش بما مربوط نیست) تعریف وتمجید والبته بیشتر ببخشیدها مجیزشان را میگویید باید بعرض برسانم که : 1- کارتان نه تنها قانونی نیست چون دردانشگاه سمت دارید . 2- اگر اهل نمازید وبندگی خدا را میکنید آگاه باشیدکه کارتان خدایی نیست. 3- رسانه [.....] و آقای [.....] مزدبگیرند پشت پرده معامله میکنند ومردم وحقوقشان را میفروشند از مسئولین باج میگیرند تا سکوت کنند .... اگر شما از جرگه این نوع انسانهای دوپای نان بنرخ روزید ببخشید مسدع شدیم واگرنه توبه کنید بسوی حق واستقلال فکری ودوری از باندها باشید.

امضا: برادر ناصحتان

-----------------


سلام برادر ناصح


از توجه تان ممنونم


اما چند نکته را باید عرض کنم


1- اگر منظورتان تحلیلی است که بر این سایت در ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم بنده منتشر شده است، باید به حضور برسانم که با دقت آن تحلیل را مطالعه نفرموده اید.


2- این تحلیل فارغ از هر گونه وابستگی و انتخاب صورت گرفته است.


3- کسی نمی تواند منکر این باشد که این سایت اولین سایت خبری استان است؛ 

هر چند می توان ادعا کرد بهترین نباشد.


4- چطور می توانید اینگونه بر شخصیت من و اینگونه بر شخصیت کسانی که می شناسید، در "خفا" بتازید؟ اگر صحبت های شما حقیقت دارد، چرا ایشان را امر به معروف و نهی از منکر نمی کنید؟؟ 


5- بنده استقلال فکری دارم و وابسته به هیچ رسانه ای نیستم. البته به غیر از روزنامه همشهری! چون خط مشی و منش رسانه ای آن را کاملا منطبق با نیازهای خبرنگاری و رسانه ای امروز می بینم.


6- فکر می کنم وجدان بیداری داشته باشم!


7- صرفاً جهت اطلاع معروض می دارم که "مصدع" درست است.


با سپاس از شما آقای [..........] که ارادت خاصی نسبت به حضرتعالی داریم.