خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

به راحتی

شاید برای شما هم یه موقع هایی تو زندگیتون پیش بیاد که علیرغم میل باطنی تون یه حرف هایی بزنید یا یه کارهایی انجام بدین

این مواقع واقعا برای آدما زجرآور هستن

اما مجبور هستن انجامش بدن

باز هم اما؛ بیایین یه چیزی در گوشتون بگم: اگه به کارهایی که علیرغم میل باطنی تون انجام می دید ادامه بدین، شما تبدیل به آدمی می شید که اولش دوست نداشتید، ولی الان خودتون هستید!!

خیلی فلسفی شد به گمانم


یه مدینه فاضله داشتم که الان می بینم برای تحقق اش واقعا ناتوان به نظر می رسم

می خوام مدینه فاضله مو ببوسم بذارم کنار و از این آرمانگرایی مزخرف خودم دست بردارم


در دنیای خودساخته من، جایی برای دروغ و فریب تعبیه نشده

دوست دارم همیشه حقیقت رو بشنوم، اونم از کسانی که دوستشون دارم و در حقیقت، از دوستانم انتظارات بالایی در این رابطه دارم

هرگز زیرآب کسی رو نزده و نخواهم زد، در مقابل دوست ندارم کسی پشت سرم حرف بزنه و زیرآبم رو بزنه

دوست دارم دوستانم پیشرفت کنن و در مقابل نمی خوام دوستانم سد راه پیشرفت من بشن

هرگز به دوستانم نارو نزدم و سعی در فریب اونها نداشتم و دوست دارم دوستانم هم چنین رابطه ای با من داشته باشند


دیروز تنها بودم...

داشتم گوشی مو چک می کردم تا با یکی درباره چند مسئله کاملاً جدی مشورت کنم، ولی فهمیدم که در واقع دوست قابل اعتمادی ندارم

دوستان قابل اعتمادم؛ واقعا قابل اعتماد نبودند... 



و من اشتباه می کردم

و شاید تا آخر عمرم به این اشتباه ادامه بدم: راستگویی و صداقت...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران محمودی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 02:27 http://namagraphic.blogfa.com

به نظرم تعریف دوستی این روزها بسیار تغییر کرده و انتظاراتی که قبلا می شد از یک دوست داشت امروز دیگه نمیشه. من خودم نقش اجتماعی دوست رو برای عده کمی بازی می کنم و بیشتر ترجیح می دم همکار یا فامیل باقی بمونم. شرایط اقتصادی و فشارهای سنگین زندگی واقعا اجازه نمی ده شخصا از منافع خانوادم به نفع کس دیگه گذشت کنم بنابراین ادعایی ندارم. معتقدم تنها دوست واقعیم - در تعریف کلاسیک دوست - همسرمه...

سلام
با شما موافقم و تنها کسی که دوست واقعی منه همسرمه و خانواده درجه یک شامل پدر و مادرم
اما گاهی نیاز داری یک دوست دیگر داشته باشی
دوستی که بتونی روش حساب کنی... همیشه... و نه گاهی!
و نگران این نباشی که یک روز از درد دلهای تو بر علیه تو استفاده کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد