خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

روز تولدم- رمز مطلب: یک عدد سه رقمی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نیاز به یک همفکری!

برای یکی از دوستانم سوالی پیش آمده و آن را با این مضمون برای من ارسال کرده است:




یه سوال و همفکری:
چند وقت پیش یک کنسرت تو شهرمون اورمیه برگزار شد.
خواننده اش هم که مرتضی پاشایی بود
من که واللا راستشو بخوایین پول واسه این کارا نمی دم! (حالا اگه شجریان بود یه چیزی!)
دو تا بلیت گیرم اومد و با رفیقم رفتیم.
خدا روز بد نصیبتون نکنه! صف کنترل بلیت به شدت غیرفرهنگی بود!
بعدشم که مردم درها رو هل دادن و هجوم آوردن به داخل!!!!!!!!!!!

نمای بعدی که میخوام بگم تشریف فرمایی شخص شخیص عمو پورنگ به اورمیه بود.
باز هم همان آش و همان کاسه

حالا در مورد اول محل برگزاری چی چست بود و ترافیک (علیرغم زیاد بودنش) آزاردهنده نبود.
اما در مورد دوم واقعا ترافیک آزاردهنده بود.

حال سوال اینجاست:
آیا واقعا ظرفیت فرهنگی ما پایین است؟
آیا بلد نیستیم؟
آیا برنامه های فرهنگی کم داریم؟
مشکل فرهنگ ما کجاست؟ دوستان؟؟


شما دوست عزیز و فرهیخته ارجمندی که این وبلاگ را میخوانید... چه نظری دارید؟

سوالات، گلایه ها و تشکر های من!!

با اینکه سالهاست می نویسم، (حال مخاطب بپسندد یا نه که امیدوارم بپسندد و چنین گمان می برم!) اما همیشه سر این کلمات مشکل داشتم:


حوزه آبریز درست است یا حوضه آبریز؟


نقطه نظر درست است یا نکته نظر؟


نقاط قوت درست است یا نکات قوت؟

تِکاب درست است یا تَکاب؟

گُمان درست است یا گَمان؟

و خیلی چیزهای دیگر که در لحظه نوشتن این مطلب یادم بود، ولی تا شروع کردم یادم رفت.

به نظر شما من دارم آلزایمر می گیرم راستی؟ ...



و یه چیز دیگه! من وقتی دانشجو بودم، این همه درس نمی خواندم! چشام داره سیاهی می ره! مطالعه روزانه جزو لاینفک زندگی ام شده... نمی دانم خوشحال باشم یا...




بعدا نوشت:


دلخورم از دست مدیرکلی که گفت: شما رسانه ها آفت هستید. معضلی شده اید برای ما..و همکارم را که چند وقتی است دل خوشی از او ندارم، "ذلیل مرده" خطاب کرد! به خاطر دست های خالی بازدیدکنندگان از...

هر چند از همکارم دلخورم اما هیچکس حق ندارد به خبرنگار جماعت ذلیل مرده بگوید!

و مرا و رسانه مرا به خاطر انتقاد از برنامه ای که واقعا انتظارها را برآورده نکرد؛ آفت و معضل بخواند.

می داند که می توانم کل رسانه های استان را بر علیه او و اداره فشل اش بسیج کنم!

یکی نیست بگوید من اگر می نویسم وظیفه ام این است. منتی نیست. اگر ننویسم یعنی کم کاری کرده ام و یا اگر بد بنویسم کم کاری است و نیازمند تذکر...






خدایا به خاطر نعمت انتخاب که در کشور عزیزمان مهیا شده تو را شاکریم


مردم استان ما نماینده های نسبتاً خوبی را روانه مجلس شورای اسلامی کرده اند


اما به مردم نقده و اشنویه به خاطر انتخاب شایسته شان جهت روانه ساختن آقای «عبدالکریم حسین زاده» تبریک میگم


ایشون از بهترین نمایندگان استان ما هستند و امروز در اولین مصاحبه با ایشون به این نکته مهم پی بردم.