خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

چه وحشتناک...

به لینک زیر برید و با وقایع لحظه در جهان نگاه کنین


http://www.worldometers.info/fa/


چقدر وحشتناکه


داشتم آمار مربوط به خودکشی رو نگاه میکردم

همنطور که نگاه می کردم یهو عدد بالا رفت!

یعنی یک نفر در یک گوشه جهان خودشو کشت


و بعد یه نفر تصادف کرد و مرد

یه نفر به ایدز مبتلا شد

یکی دیگه بر اثر ایدز مرد


یک جنین سقط شد

این یکی سرعت بالا رفتن اش بیشتر بود

و بعد یک کودک زیر 5 سال از دنیا رفت


مرگ و میر ناشی از گرسنگی اما دردآورتر از بقیه بود

وقتی آمار بالا می رفت

بر شکم سیرم لعنت فرستادم


سرعت حرکت کتاب های منتشر شده کم بود

خیلی کم!

ولی سرعت توئیت ها و ایمیل ها بالا بود

خیلی بالا!


و هزاران جای دقت و تأمل دیگر


حتما سر بزنید


http://www.worldometers.info/fa/

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 07:53 http://patmatemrozi.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
آمار خوبی بود تا الان ندیده بودم
راستی عکس خودتو و همکاراتو میذاری ولی عکس همسرت رو رمزی می کنی؟چرا؟

سلام
آخه من قلبی قره هستم
عزیزم بعد از 24 ساعت عمومی اش می کنم. فقط می خوام ببینم کیا رمز رو پیدا می کنن

مژده دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 15:03

خیلی جالب بود ؛ خیلی .
اولش باور نکردم ؛ اما مامانم گفت اگه مال USA باشه ؛ درسته , چراکه آمریکا مرکز آمار جهانه .
خیلی خوب بود .
با اینکه از حافظ نه خوشم میاد نه شعراشو دوست دارم و نه به فال اعتقاد دارم , اما این دفعه یه طورایی شرح حال من بود :دلشوره و دلواپسی داری ، به کاری که میکنی اعتماد و ایمان نداری با خودت در جنگ و ستیزی دنیا ارزش این همه غم و غصه را ندارد . زیبائیهایی هم دارد چرا آنها را نمی بینی اگر می خواهی موفق شوی تلاش زیاد باید بکنی ، از فعالیت دست نکش حتما موفق می شوی .
به این خاطر میگم شرح حال منه چون که امروز ثبت نام کنکور دارم

حسام سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 09:18

نظرسنجی نگرش شهروندان و فعالان مطبوعاتی درباره جایگاه نشریات محلی
پاسخگوی محترم با سلام
این پرسشنامه به منظور " بررسی مقایسه ای نگرش شهروندان و فعالان مطبوعاتی ارومیه درباره جایگاه نشریات محلی با تاکید بر تحلیل محتوای آنها تدوین یافته لذا خوشحال خواهیم شد که به عنوان یک شهروند و یا فعال مطبوعاتی هر یک از سوالات زیر را به دقت مطالعه کرده و نظرات خود را درباره هر یک از موارد مطرح شده با علامت * یا با تعیین اولویت در جای مناسب اعلام فرمائید که دقت در پاسخگویی محقق را در بهره گیری از نتایج تحقیق یاری خواهد کرد.
قبلا از همکاری شما عزیزان سپاسگزارم
https://docs.google.com/forms/d/1AXxgm4mF2KU6K2AC3xzQfx3KFiDW5y1J0RGppGgC410/viewform

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد