خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

سوالات، گلایه ها و تشکر های من!!

با اینکه سالهاست می نویسم، (حال مخاطب بپسندد یا نه که امیدوارم بپسندد و چنین گمان می برم!) اما همیشه سر این کلمات مشکل داشتم:


حوزه آبریز درست است یا حوضه آبریز؟


نقطه نظر درست است یا نکته نظر؟


نقاط قوت درست است یا نکات قوت؟

تِکاب درست است یا تَکاب؟

گُمان درست است یا گَمان؟

و خیلی چیزهای دیگر که در لحظه نوشتن این مطلب یادم بود، ولی تا شروع کردم یادم رفت.

به نظر شما من دارم آلزایمر می گیرم راستی؟ ...



و یه چیز دیگه! من وقتی دانشجو بودم، این همه درس نمی خواندم! چشام داره سیاهی می ره! مطالعه روزانه جزو لاینفک زندگی ام شده... نمی دانم خوشحال باشم یا...




بعدا نوشت:


دلخورم از دست مدیرکلی که گفت: شما رسانه ها آفت هستید. معضلی شده اید برای ما..و همکارم را که چند وقتی است دل خوشی از او ندارم، "ذلیل مرده" خطاب کرد! به خاطر دست های خالی بازدیدکنندگان از...

هر چند از همکارم دلخورم اما هیچکس حق ندارد به خبرنگار جماعت ذلیل مرده بگوید!

و مرا و رسانه مرا به خاطر انتقاد از برنامه ای که واقعا انتظارها را برآورده نکرد؛ آفت و معضل بخواند.

می داند که می توانم کل رسانه های استان را بر علیه او و اداره فشل اش بسیج کنم!

یکی نیست بگوید من اگر می نویسم وظیفه ام این است. منتی نیست. اگر ننویسم یعنی کم کاری کرده ام و یا اگر بد بنویسم کم کاری است و نیازمند تذکر...






خدایا به خاطر نعمت انتخاب که در کشور عزیزمان مهیا شده تو را شاکریم


مردم استان ما نماینده های نسبتاً خوبی را روانه مجلس شورای اسلامی کرده اند


اما به مردم نقده و اشنویه به خاطر انتخاب شایسته شان جهت روانه ساختن آقای «عبدالکریم حسین زاده» تبریک میگم


ایشون از بهترین نمایندگان استان ما هستند و امروز در اولین مصاحبه با ایشون به این نکته مهم پی بردم.


نظرات 6 + ارسال نظر
نمیگم اسممو شنبه 13 مهر 1392 ساعت 10:28

سلام آبجی
حمل بر بی ادبی نشه اما:
حوضه آبریز
نکته نظرات
نقاط قوت
تِکاب
(گَمان و گُمان) هر دو
درستند
کاش مینوشتی چرا از شخصیت حسین زاده خوشتون اومد
ضمنا هرکی به خبرنگار جماعت توهین کرده اسمشو خصوصی برام بنویس تا دهنشو آسفالت کنم!
یاحق

سلام
اصلا لازم هم نبود اسمتو بگی داداش!

از شخصیت حسین زاده خوشم اومده چون خیلی باسواده
من باهاش فقط یه بار مصاحبه کردم و حتی عکس اش رو هم ندیدم
اما مسئله مورد مصاحبه رو خیلی تر و تمیز حلاجی کرد و نقاط ضعف رو حساب شده مطرح نموئید!

اسمشو برات کامنت می کنم
اما نمی دونم چه روزی!!

یا حق!

نمیدونم سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:55

راستی دیگه از شوهر عصبیت نمی نویسی؟ چرا؟



دیگه داری خسته ام میکنی آآآ!

مهرداد واحدنیا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 11:18 http://ravabetomomi92.,blogfa.com

سلام استاد مهربان اگه قدم رنجه فرمودین یه سری هم به وبلاگ شخصی بنده سر بزنید خوشحال میشم

همکار یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:14

http://alchanews.blogfa.com/
سلام.استاد لطفا تبادل لینک ..

حالا بذار شناسنامت بیاد دستم بعد لینک

مژده سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:29

دقیقا من هم تو اینا مشکل دارم !
بچه هم که بودم نمی تونستم تشخیص بدم که معلم میگه "نقطه" یا "نکته " !

سونیا بدیع سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 11:19

سلام چنتا خوبید.
وبلاگ بسیار خوشملی دارید.
به سایت داداش من هم سر بزنید.
kavoshgaran.loxblog.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد