خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

ورود به یک مرحله جدید از زندگی ام...

دیروز دوم تیر ماه 1392، ساعت 4:30 دقیقه، با آقای "بهرنگ منتخبی" عقد بستیم که تا پایان عمرمان همیشه با هم باشیم و هیچوقت پشت هم رو خالی نکنیم. عهد بستیم که خانواده اولویت اول زندگی مان باشد و برای شادی و آرامش بکوشیم.

متعهد شدیم که زیر سایه الطاف ایزدی و با تلاش خودمان، زندگی ای بسازیم که نظیرش کمتر پیدا شود.

و قول دادیم همدل و یکرنگ باشیم...


برای همه دوستان زندگی شایسته و پر از مهر و محبت آرزو می کنم

شاد باشید و سبز


 


 

نظرات 28 + ارسال نظر
سولی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 19:58

پیوندتان مبارک
شاد باشید و سر افراز

مرسی عزیزممممممممممممممممممممممممممم

مژده سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 00:34

آللاه خیر ورسین ندا جان ...

شیرازی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 08:34

سلام خانم عبدی
امیدوارم زندگی شیرینی داشته باشید

ناشناس سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:34

مبارکه تبریک میگم ندا خانم

صدف سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:37

مبارکه

پیچیده سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 14:43 http://omid.azimi68@gmail.com

انشاءالله که همیشه خوشبخت باشید و به پای هم پیر شید؛

laaya سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 15:51

junesh junaaaam baraie hezaromin bar mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ishala be paie ham pir shin azizam :-* :-* <3

فاطمه سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 18:51 http://my-news.blogfa.com

الهی به پای هم پیر بشید ان شاالله کنار هم خوشبخت و سعادتمند بشید نداجون تبریک میگم واقعا از صمیم قلبم برات آرزوی شادکامی و سپیدبختی دارم

مرسی عزیز دلمممممممم
همچنین من برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم

مژده چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 18:32

من رینگ هاتون رو ندیده ام ، چقد قشنگن .

ح. واحدی-م.امیری پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 00:11 http://huseynvahedi.ir/

سلام
سیزه اورکدن تبریک ائدیریک... اومودوموز یاشام بویو ساغلیق لا بیر-بیرینیزین یانیندا یاشاماقدیر... بوتون گؤزللیک لر سیزین اولسون اینشاللاه...

❤❤❤سئوگی تانریدان گلن ایشیقدیر...❤❤❤

اومود ائدیریک بو ایشیق یاشامینیزین بوتون لحظه لرینده یانیلی قالسین...

مارال پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 10:08

سلام
چوخ مبارک دی، آللاه خوشبخت ائلسین.
ندا جان تاریخی ایشتباه یازیبسان. 4 تیر 92

سلام مارال جان
یوخ ائله 2 تیر دوزدو داااااااا

ح. واحدی پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 18:28 http://huseynvahedi.ir/

مارال دوز دئییر تاریخ 1392 دوزدو...سن بیر ایل قاباغا چکیبسن....

haaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn
دا او قدر فیکیریم قاتیشیق دی اشتباه اولوب
خخخخخخخخخ

نادی پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 21:39

مبارکه فراوان .چرا عکس تار گذاشتی!ما غریبه ایم که بهتون تبریک میگیم یا داماد قلبی گار است؟چند تا ا ز عکسای شاه داماد وخودتم بگذار غریبه که اینجا نمی اد.

نه بابا مسئله قلبی قارالیق نیست که
بحث سر یه چیز دیگه اس

laaya جمعه 7 تیر 1392 ساعت 00:14

ba in aks delam havaie unruzo kard :( fek nakonam ta akhare omramam un ruzo yadam bere ba tamum ejoziatesh yadam mimuneeeeeeeee

ائله قاداسههههههههههههههههههههههههههه
مرسی جونششششششششششش
ایشالا عروسی خودت عزیز دلمممممممممم

آیین شایین شنبه 8 تیر 1392 ساعت 00:45 http://ayinshayin.blogfa.com/

اورک دولوسو صمیمیتله تبریکلر
ناظیم حکمت دن بیر گؤزل شعر جنابیزا و سئویملی حایات یولداشینیزا پای
بیر آلمانین یاریسی بیز
یاریسی بو قوجامان دونیا
بیر آلمانین یاریسی بیز
یاریسی انسانلاریمیز
بیر آلمانین یاریسی سن
یاریسی من
ایکیمیز...

حایات بویو ساغ قالیب شاد یاشییاسیز

چوخ چوخ ساغ اولون
گؤزل شعرییدی
آللاه سیزدن راضی اولسون

رضا حیدری شنبه 8 تیر 1392 ساعت 08:00

سلام
با بهترین آرزوها ، امیدوارم در کنار هم شاد و خوشبخت باشید.

سلام
سپاس فراوان

مژده شنبه 8 تیر 1392 ساعت 20:08

می دونی ، عکسای قشنگین اما پر از استرس هستن . من که هرگز فراموش نمی کنم اون روز رو . مخصوصا اون لحظه که همه زدیم زیر گریه ، خیلی لحظه ی سنگینی بود .

منم همین طور مژده جان
واقعا لحظات پر از دلهره و استرسی بود

مجیدی یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 15:36

قد قد قد قد قد قد قد قد قد خانوم دیگه قاطی مرغ ها شدین، به پای هم کج و کوله شین، خوشبخت شین



حالا چرا کج و کوله؟

چاووش دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 09:50

سلام
آبجی ما بالاخره نفهمیدیم این تبلیغات سامسونگه یا عکس عقدکنان؟!
از شوخی گذشته از شنیدن خبر پیوند پروانه ای تان بی اندازه مشعوف شدم.
دنیای جدید دنیای متفاوتیه که ارزش هزینه کردن همه زندگی رو داره . شعار نمیدم من این حرفها رو زندگی کردم.
خوشبخت میشید ایشالا، من مطمئنم.
یاحق

سلام
ما از سامسونگ پورسانت گرفتیم این مراسم رو راه انداختیم دیگه!!!
سپاس فراوان از شما برادر خوش قول!

نابغی سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 00:23

جوخ سئویندیم ایللر بویو بیرلیکده یاشیاسیز موبارکلر اولسون

چوخ ساغ اولون

سارو چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 08:13 http://ranjbar58.blogfa.com/

سلام
از ته دل بهت تبریک میگم امیدوارم با خرمی زندگی کنید و عهدی که بستید فراموش نکنید .

سلام
سپاس فراوان

بیژن پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 23:21 http://bijanmohseni.blogfa.com

سلام خواهرعزیز.خانم عبدی تبریک میگم وآرزوی خوشبختی براتون دارم ..شادباشیدوسرفراز

نگین حاتمی جمعه 14 تیر 1392 ساعت 16:09 http://hami20.blogfa.com

سلام..
نمیدونم منو خاطرت بیاد یا نه..؟! اما در هر صورت مهم اینه که برا کسی که قلمش با قلمم هم خونه آرزوی خوشبختی داشته باشم.
تبریک میگم و برات آرزوی آرامش دارم در کنار کسی که قطعا فقط برای دیدن تو بدنیا آمده و بس

آقایی پر یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 00:38 http://parpare.blogfa.com

برایتان سالهای سال خوشبختی و سعادت آرزو می کنم
پیوندتان مبارک

مژده یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 02:17

ندای عزیزم ؛ سلام
امشب آمده ام تا برایت بنویسم ... بنویسم و بگویم که چقدر وجودت آرامش بخش وجودم است ! بنویسم که چقدر بودنت خوب است ... بگویم که چقدر دوستت دارم... بگویم که در آن مدت که پیشمان بودی ،بارها وبارها خدا را برای بودنت شکر کردم ...
برای اولین بار در زندگی معنی محبت را فهمیدم ... فهمیدم که می شود کسی را از ته دل دوست داشت ، و این محبت را به زبان آورد ... شاید ؛ کم حرفی کنم ، اما همیشه حرف برای گفتن دارم...
گاهی نمی توان حرف هایی را به زبان آورد ... به ناچار مجبور می شوی آن ها را بنویسی .. نمی دانم که چقدر دوستمان داری... نمی دانم که از بودن در کنارمان چه احساسی داری...اگر نفهمیده و نسنجیده ، حرفی ردوبدل شد که روحت را آزرد ؛ به بزرگواری خودت ببخش ... اگر بی احترامی دیدی ، به بزرگواری خودت ببخش ... ثانیه هایی که در کنارت بودم ؛ ثانیه های تکرار نشدنی ای بودند ... بزرگی تو ؛ کوچکی جمعمان را پنهان کرد ... خوش آمدی به خانواده ی ما ... در این منطقه از کشور که هستی ، روحا به ما نزدیکتری ... برای لحظه لحظه های زندگیتان ، خوشی را آرزومندم ...امیدوارم زندگی را با هم به بهترین شکل بسازید ... آن چنان زیبا که همه به غبطه خوردن بیفتند ...آن چنان خوش و خرم باشید که همه احساسش کنند ... وجودت باعث شد تا به دختری بی باک تبدبل شوم که بتواند جمله ی "دوستت دارم " را به هر آن کس که دوست دارد ، بگوید ! به مادرم ، برادرم ؛ آتوسا و خدا .
امیدوارم در کنار پسر عمه ی عزیزم که حکم استاد را برایم دارند ؛ بهترین زندگی راتشکیل دهی ... لایق بهترین ها هستی ... چرا که خودت از بهترین ها هستی ... حالا که فکر می کنم ، می بینم که خدا چقدر مهربان است و چقدر مارا دوست دارد... به خاطر همه ی خوبی ها ، ممنون ؛ همه ی محبت هایی که به ما تزریق کردی ؛ ممنون ... استادان عزیز من ؛شادترین زندگی را برایتان آرزومندم ...
دوستت دارم . خواهم داشت... خواهر و دوست عزیزم ...
مژده – شانزده /تیر/هزاروسیصدونودودو

محسن دیناروند پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 11:14 http://mohsendinarvand.blogfa.com

سلام بر خواهرم. دیر آمدم ببخش. مبارک است. من چقدر از ازدواج های عاشقانه خوشم می آید. از خدا براتون دنیایی شاد و زنده و سرشار از عشق می خوام. ببخشین که آنقدر بیانم قوی نیست که خوشحالی ام را بنویسم ولی خیلی خوشحالم که رفته اید خانه بخت. خوشحالم که اولویت اولتون رو خانواده گذاشته اید. خیلی خوشحالم که با آقای شوهر عزیز می خواهید برای شادی و آرامش تا همیشه بکوشید. این اطمینان را داشته باشید که خدا یاورتان است چون مساله مساله ی خانواده و عشق است. همیشه شاد و پیروز باشید.من ترکی بلد نیستم و حیف شد ولی تقلبی که بلدم از روی دست خانم مژده اینو می نویسم. البته عادت ندارم که چیزی که نمی دونم بگم اما از آن جهت که با توجه به ارتباط شما و خانم مژده می دانم حرف خوبی است. اگه ترجمه اش را بدانم خوشحال می شم: آللاه خیر ورسین خانم عبدی.

سلام
سپاس از پیامتان
ترجمه اش این است: خدا خیر دهد

مریم پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 20:35

سلام.
تبریک دوباره.
ندا جان ایشالا هنوز شیرینیهای زندگی مشترک را مونده تا ببنی.هر روز و هر مناسبتی برات معنی خاصی و جدیدی خواهد داشت.مخصوصا وقتی نفر سوم هم به جمعتون بیاد دیگه احساس میکنی در زندگی چیزی کم نداری و خدا همه نعمتهاشو برات داده ولی شکر بابت همه این نعمتها را فراموش نکن

سلام عزیزم
مرسی از لطفت گلم

تاک الوان یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 11:08 http://takealvan.blogfa.com

تبریک.. هرچند دیره ولی ... واسه تبریک دیر نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد