خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

حمید در سایه مهدی

حمید همچنان در سایه مهدی است.
حمید مهدی را نه تنهابرادر که بزرگترین فرمانده خود می دانست. 
صمد قدرتی پیک آقا مهدی می گفت در عملیات خیبر که حمید داشت می رفت به سمت خط دیدم ناراحت به نظر می رسد. گفتم سفارشی دارید بفرمائید . گفت آمدنی احسان مریض بود نمی دانم خوب شده یا نه ؟
چون آقا مهدی گفته بود کسی با پشت خط تماس نگیرد، حمید آقا نیز به این توصیه عمل کرده بود و از فرزندش احسان خبری نداشت. 
این تکه فیلم را از میان فیلم مستند لشکر خوبان قیچی کردم . خودم هم فیلم صحبت آقا حمید را ندیده بودم .
گفتم شاید برای شما هم تازگی داشته باشد. 
حمید جان از کدام زاویه آسمان جنگ قدرت ما را به تماشا نشسته ای؟
آن زمان که تمام قدرت جنگ در دستان شما بود، 
آن زمان که جنگ قدرتها با شما بود
تنها قدرت شما ایمان بود



نظرات 4 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:42

سلام آبجی ندای تازه عروس

شما که مارو تحویل نمیگیری...

ولی ما خیلی شما رو دوست داریم....

تبریک میگم بهت عزیزم....

سلام آبجی فهیمه شیطون
ما مخلص شماییم خانوم حاج خانوم کبلایی خانوم مشدی خانوم

حمید مداحی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 08:20 http://www.caferesane.ir

با سلام و خسته نباشید
با تشکر از وبلاگ خوب و مفیدتان
از سایت ما نیز بازدید فرمائید
در سایت کافه رسانه هر روزه نیم تای صفحه اول روزنامه های ایران و جهان ارائه می گردد.
همچنین به تازگی بخش مجلات نیز به این سایت اضافه شده است

nashenas چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 21:53

گیریم که جنگ جملی هست غمی نیست
یک قتنه بین المللی هست غمی نیست
ما تجربه کردیم که در لحظه فتنه
تا رهبر ما سید علی است غمی نیست
سلامتیش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد

مریم دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:24

سلام
اومدم بگم به یادتیم عروس خانم.
سرت شلوغه حسابی هابه سلامتی

سلام عزیزم
آره خیلی واللا
همش در حال بدو بدو هستم! مرسی که به یادمی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد