خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

عکس ندیده بودیم!


بالاخره یکی پیدا شد در راه خدا یه عکس از من به من بده!

دست همکار شایسته و ارجمندم آقای تبریزی درد نکنه

در مقاله بخش ویژه مقام دوم کسب کردم امسال

هر چند راضی نبودم از خودم اما سعی بیشتری برای سال آینده خواهم داشت به امید خدا



من و همکارانم در روزنامه همشهری

نظرات 11 + ارسال نظر
آیین شایین پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 00:42 http://ayinshayin.blogfa.com/

تبریک لر خانیم عبدی. یولونوز آچیق اولسون

سلام
یاشیاسیز
آللاه سیزدن راضی اولسون

چاووش پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 01:42

آبجی سلام
مبارک باشه لایق بهتر از اینهایی. خوشحالم که سردوستان بی کلاه نموند. این تعظیم هایی که برایت می شود را دقت می کنی؟

سلام اخوی
سلامت باشین
آره سرم بی کلاه نموند!!!!

سیاستمداران باید...

حسام پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 08:48

سلام خواهر
تبریک میگم
امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موفق و شایسته تقدیر باشید

سلام برادر
شما که افتخار ندادین بیایین نمایشگاه منور بفرمایید محفل ما را
اما سپاسگزارم از تبریکتان
موفق تر باشید

مجیدی پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:25

مبارک ها باشه عزیزم آرزومند فرداهایی روشن تر و لحظاتی با موفقیت هایی بیشتر برایت هستم

سلام
این عکس پایینی رو از وبلاگت دزدیدم تو روز روشن
مرسی

محمد آقایی پر پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:39 http://parpare.blogfa.com

این جایزه را صمیمانه تبریک می گویم
اون یکی جایزه را هم که آقای صادق ظاهر گرفت را هم به شما تبریک می گویم !
برایتان توفیق همیشگی ارزو می کنم

سلام
سپاسگزارم
جایزه آقای ظاهر را به خود ایشان تبریک بگویید
چون واقعا خود ایشان مقاله را نوشته بودند

فرزانه پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 23:15

عالللللللللللی بود عزیزم
مانتوتمدخوشله

مرسی عزیزم
قابل شما رو نداره

مینو پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 23:20

با سلام.
خانم عبدی تبریک می گم بخاطر کسب این موفقیت. برایتان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و به شما افتخار میکنم دوست خوب و مهربانم.

سلام مینوی عزیزم
سلامت باشی
تو هم مایه افتخار منی عزیز دلم

همکار جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 01:23

تبریک ما رو هم پذیرا باشید.اروم نیوزیها

سپاسگزارم

فهیمه جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 17:19

سلام آبجی ندای خوش عکس ِ خودمون

خوبی؟

اومدم سال نو رو پیشاپیش تبریک بگم...

بیا وبم که آخرین پست سال 91 رو گذاشتم...

سلام عزیزم
از کجا میدونی من خوش عکس هستم؟
تو که منو از نزدیک ندیدی که

سال نو مبارک

خمکار یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 13:10 http://WWW.NADARAM.BLOGFA.COM

سلام
این خانم ایرملو چرا کج وای می ایسته؟؟؟؟

سلام
خب چه اشکالی داره
لابد اینطوری دوست داره خمکار جان

bijan پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 23:20 http://bijanmohseni.blogfa.com

مبارکه تبریک میگم وخیلی خوشحال میشم وقتی موفقیت همشهریها م ..هم استانیهام ..وهم وطنهامومیبینم چون ایرانی لایق بهترینهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد