خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

بدون هیچ شرحی...

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 31 تیر 1391 ساعت 10:35 http://saeedshekari.ir/

منده

فهیمه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:42 http://shaparak-e-barooni.blogfa.com

سلام آبجی ندای گل...

خوبی؟

چکار می کنی با ماه رمضون ...

ندا جون راستش من یه مسابقه عکاسی شرکت کردم...

حالا هم اومدم که بگم برو بهم رای بده

ولی بی شوخی... برو همه عکس ها رو ببین و به هرکی خواستی رای بده ولی اگه دیدی عکس منم خوبه به 184 هم یه رای بده...

اینجا :

http://meysamak.blogfa.com/post-573.aspx

مرسی...

پریسا سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 19:33


سلام

خانم عبدی حال شما

نماز روزه هاتون قبول

من قبلا هم مزاحم شدم در خصوص منابع ارشد ارتباطات آزاد و سراسری , شما هم فرمودید بعداز امتحانات میگم.

حالا ازتون خواهش میکنم که به طور خلاصه بفرماین که چیا رو بخونیم به خصوص زبان و تاریخ

سپاسگذارم

سلام پریسای عزیز

ببخشید که دیر جواب دادم

راستش خیلی سرم شلوغ بود این روزها

گلم من برای ارشد تو سنجش تکمیلی ثبت نام کردم و جزوه هاشو خریدم و تو آزمونهاش هم شرکت کردم

جزوه های مربوط به روابط عمومی و ارتباطات آقای بهرامیان رو خوندم

جزوه ارتباطات و توسعه دکتر زارعیان رو خوندم

برای روزنامه نگاری کتاب روزنامه نگاری نوین قندی و بدیعی رو خوندم

برای زبان از همون سنجش تکمیلی استفاده کردم

البته تو آزمون سراسری سوالای زبان رو برای آخر سر نگه داشتم

و چون خیلی سخت بود اقتضاح جواب دادم

برای تاریخ بهترین منبع کتاب سید ضیا تا بختیاره

البته میتونی خلاصه های سنجش و دانش رو هم بخری

همچنین خلاصه های نشر پردازش رو؛ با اینکه غلط املایی زیاد داره اما خیلی خیلی مفیده

خلاصه های سنجش تکمیلی هم خیلی خوبه

اینا رو هم بخون

1- ب‍دی‍ع‍ی‌، ن‍ع‍ی‍م‌. روزن‍ام‍ه‌ن‍گ‍اری‌ ن‍وی‍ن. ت‍ه‍ران‌: دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍لام‍ه‌ طب‍اطب‍ای‍ی‌، ۱۳۷۸.
2- معتمدنژاد، کاظم، وسایل ارتباط جمعی. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی، 1385.
3- م‍ع‍ت‍م‍دن‍ژاد، ک‍اظم‌. روزن‍ام‍ه‌ن‍گ‍اری‌ ب‍ا ف‍ص‍ل‍ی‌ ج‍دی‍د در ب‍ازن‍گ‍ری‌ روزن‍ام‍ه‌ن‍گ‍اری‌ م‍ع‍اص‍ر. ت‍ه‍ران‌: س‍پ‍ه‍ر، ۱۳۶۸.


راستی برای تقویت املات هم خیلی تلاش کن

برای این درس هم کتاب:

عماد افشار، حسین، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات. انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی،1376.

رو بخون

موفق باشی و از اینکه منو می بخشی "سپاسگزارم"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد