خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

من واقعا معذرت میخوام

سلام

من از همه دوستان عذرخواهی میکنم


به جان عزیز برادرم، من اون کامنتهارو به جای اینکه حذف کنم، اشتباهی تائید کردم


از همه معذرت میخوام

چند وقتی بود که هی دوستان تذکر میدادند که چرا این کامنتها رو تائید کردین


منم فکر میکردم منظور کامنتهایی بود که در مورد جشنواره و مطبوعات و ... بود که از دایره ادب خارج بودند


از همه دوستان مجددا معذرت میخوام و برای کسی که اون کامنتهای اقتضاح رو گذاشته از درگاه خداوند بدترین مجازات رو درخواست دارم


خیلی خیلی متاسفم

همین

نظرات 1 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:54 http://www.hellosalut.blogfa.com

عالی بود .:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد