خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

احساس گناه میکنم

احساس گناه میکنم
خدایا مرا ببخش

یه روز یه مطلب نوشتم در شکایت از اینکه چرا میانگذر اورمیه تبریز درست نشده و من مجبور شدم برای رفتن به تبریز نزدیک به دو ساعت تو صف وایستم تا سوار قایق بشم برم اونور آب

خدایا منو ببخش




من میانگذر نمیخوام دیگه
اونو بردار
من حاضرم کیلومترها و ساعت ها تو صف وایستم
ولی دریاچه ام رو سفید نبینم...

نظرات 7 + ارسال نظر
soly پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 17:07 http://paiyze61.blogfa.com

ندا
کاش این مطلبت یه اهنگه غمگین هم داشت تا گریه هامون کامل میشد
دریای من
غمگین تر از فردای من

زمستانه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 17:21

به نام خالق..

بامسی بئیرک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 21:43

سلاملار و سایغی لار.
اورمو گؤلونو گؤز یاشلاریمیزلا دولدوراجاییق!!!!

بیر شعر صابیردن سیزه تقدیم ائلیرم. لطفا بیر باش اوخویون.

گؤرمه ! - باش اوسته یومارام گؤزلریم
- دینمه ! - مطیعم کسه رم سؤزلریم
- بیر سؤز ائشیتمه ! - قولاغیم باغلارام
- گولمه ! پکی شام و سحر آغلارام
- قانما !- باجارمام ! منی معذور توت،
بؤیله جه تکلیف محالی اونوت!
قابل ایمکان می اولور قانماماق
مجمر نار ایچره اولوب یانماماق
ائیله خموش آتش سوزانی نی
قیل منی آسوده ، هم اوز جانینی

فهیمه شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 19:27

سلام آبجی ندای گل و بی وفا

وبم نمیایی که هیچی

یه ساله داری میایی تهران، یه سر به ما نزدی که هیچی

اس ام اس هم که میدم که جواب نمیدی

سعید یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 17:17 http://saeedshekari.mihanblog.com/

ساغ اولون ندا خانیم
سئودیم

HüSeYn جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 12:23 http://huseynvahedi.ir

سلام/ سنى نه دئییم اولاسان خوشدو؟
نییه او زامان اوجور دئییب سن؟
گؤر بیزیم باشیمیزا نه لر گتیریب سن!!!!
آخى دئمه دین بوجور دئییرم اورمو گؤلونه بیر زاد اولار قالارام عمله؟!!!!!!
تئز گئت توبه ائله آللاه دا سویو یئرینه قایتارسین
قاییدیب باخسام سو یئرینده اولماسا ....

قنبری شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:17 http://RAANAHANI.BLOGFA.COM

سلام وبلاگت زیباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد