خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

نحوه ارزشـیـابـی در دوره کارشناسی ارشد

ماده 12 :

حداقل نمره قبولی در هر درس اعم از دروس دوره و دروس جبرانی در دوره کارشناسی ارشد، 12 است.

تبصره1 :

            اگر نمره دانشجو در یک درس انتخابی کمتر از 12 باشد، می‌تواند با موافقت استاد راهنما به جای آن درس، درس دیگری را انتخاب نماید.

تبصره 2 :

              در مواردی که ارزشیابی دانشجو در یک درس موکول به فعالیتهایی باشد که با تشخیص استاد مربوط انجام آن در طول یک نیمسال تحصیلی ممکن نیست، نمره دانشجو در آن درس ناتمام محسوب می‌شود، در این صورت باید نمره دانشجو در این درس، حداکثر تا پایان نیمسال تحصیلی بعد، توسط استاد ذیربط به نمره قطعی تبدیل و در کارنامه وی ثبت شود.

 

ماده 13 :

میانگین نمرات دروس دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در هر نیمسال تحصیلی نباید از 14 کمتر باشد. اگر میانگین نمرات دانشجو در دو نیمسال تحصیلی کمتر از 14 باشد، آن دانشجو از ادامه تحصیل محروم می‌شود.

تبصره :

           نمره دروس پیشنیاز یا جبرانی در کارنامه دانشجو، جداگانه ثبت میشود اما در احتساب میانگین نمرات نیمسال تحصیلی و میانگین نمرات نیمسال کل نمرات دانشجو منظور نمی شود.

 

ماده 14 :

میانگین کل نمرات دانشجو در پایان دوره نباید از 14 کمتر باشد. در غیر این صورت فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد شناخته نمی شود.

تبصره 1 :

              دانشجویی که پس از گذراندن کلیه واحدهای درسی دوره، میانگین کل نمرات او از 14 کمتر باشد، در صورتی که حداکثر مدت مجاز تحصیل وی به پایان نرسیده باشد، می‌تواند تا 16 واحد از دروسی را که در آنها نمره کمتر از 14 گرفته است، فقط در یک نیمسال تحصیلی تکرار کند در صورت جبران کمبود میانگین کل، فارغ التحصیل شود.

تبصره 2 :

              به دانشجویی که نتواند میانگین کل نمرات خود را به حد نصاب 14 برساند، در صورتی که میانگین نمرات او 12 یا بیشتر باشد، با رعایت ماده 13 و به شرط گذراندن پایان‌نامه مدرک معادل کارشناسی ارشد در رشته مربوط
نظرات 4 + ارسال نظر
ترانه های ماندگار دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 19:42

سلام
خوبی؟
خب نمره قبولی برا ما هم ۱۲ هست این بی انصافیه به خدا.

سلام
آخه واسه ما شرط معدل 14 هستش
تو ادامه مطلب نوشته شده

ساعی جمعه 30 دی 1390 ساعت 00:58 http://msaei.blogfa.com

سلام و وقت بخیر. مشکلی نداره. مطلب من در مورد نشریات محلی را منتشر کنید البته با ذکر منبع یا ذکر نام نویسنده.. موفق باشید.

Hüseyn vAhidi جمعه 30 دی 1390 ساعت 21:42

salam
ümüd edirəm başarılı olacaqsız

سلام
سیزه ده باشاریلار آرزیلاییرام

ترانه های ماندگار دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 12:42

سلام عزیزیم
آره عامل استکبار هم بهم سر میزنه ندایی. به قدری گفتم به وبم سر نمی زنی به وبم سر نمیزنی برا گریز از سردرد[:S024: مجبوره بیاد.این ترم وضع نمرات خرابه فکر کنم دعام کن.

سلام جیران

ایشالا خوب میشه
میگن اگه برای دیگری دعا کنی مستجاب میشه
تو برای من دعا کن و من برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد