خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

عمو زنجیرباف

عمو زنجیر باف جان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار
یک گِلگی داشتم از حضورتون ...
شما که زنجیر ما رو بافتی..؟
... پَه چرا پشت کوه انداختی..؟
مشکلتون دقیقاً چی بود؟
چرا این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختید آخه؟

-------------------------------------------------------------------------------

کاش می تونستم این زنجیرهایی که برای خودم بافتم رو به پشت کوه بیاندازم...
عمو زنجیر باف...
کمکم کن لطفا!!

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه های ماندگار سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 17:38

سلام
آخی دلت گرفته عزیز؟
پیشاپیش یلدا مبارک.
ایشالا همیشه شاد شاد شاد باشی.

سلام
آخی آره!

مرسی دختر شاد!
که خیلی وقته حالی از ما نمی پرسه!!
هر کی متاهل بشه اینطوری میشه یعنی؟

زمستانه چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 01:34

به نام مهربان خالق هستی..


آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!
بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی
بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . .

.......

سلام...

خوبی؟

اومدم دعوتت کنم فردا یه سری بیای "زمستان"..

شب یلدا.. حتی شده در حد یک سلام و احوال.. دور هم باشیم..

خوشحال میشم بیای..

موفق باشی و خوشبخت..

یا علی(ع)...

سلام
من نبودم آخه
تو اتوبوس بودم آبجی

فهیمه چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 22:13 http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

سلام به آبجی ندای گل...

عزیزم یلدات مبارک....


میگم ندا جون چه دو تا متن متناقض با هم دیگه رو تو یه پست گذاشتی

سلام آبجی

آره میدونم
خودمم این روزها مجموعه پارادوکس ها هستم!!

فهیمه پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 23:37 http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/



بوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سپاه حیدر دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 11:25 http://sepahehedar.blogfa.com

چرااینهمه غصه.چرا پریشون.دلت گرفته؟
از منهم بیشتر.مشکل داری .از منم بیشتر.

کلی درس نخونده دارم
کلی تحقیق انجام نداده دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد