خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

زبان سکوت

"مهم نیست آدم به چه زبانی می نویسد.
تمام زبان ها خارجی هستند، غیر قابل فهم اند.
هر کلمه به محض آنکه بر زبان آید،
به دوردست می گریزد،
به جایی که دست کسی یا چیزی به آن نرسد.
مهم نیست که چقدر آشنا باشد.
هیچکس نمی تواند بخواند.
هیچکس نمی داند برق چیست
و حتی کمتر میفهمدش، وقتی که باز می تابد
بر فلز صیقل خورده یک چاقو.
حالا شب
دریایی به نظر می رسد.
ما در آن دریا پارو می زنیم،
در جهت هایی مخالف، غرقه در سکوت"





گونده منه باش ووران ایندی منه داش وورور.
ایندی منه داش ووران اوزگلره باش وورور.

اوزگه اگر داش وورا دردینه دوزمک اولار.

باخ بورا سوز بوردادی داشلاری یولداش وورور…

نظرات 8 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 10:30

گاهی اوقات سکوت خودش گویاتر از هر زبانیه...

وقتی حرف هم رو نمی فهمیم- وقتی درک متقابل وجود نداره ... همون بهتر که سکوت کنیم

« در این سکوت حقیقت ما نهفته است... حقیقت تو من»

خوش باشی گل دختر

سلام
چی بگم!

اشراق ثانی پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 13:28

سلام
اولن هوا بس ناجوانمردانه گرم است ان کاملا جدا.
ثانین سکوت با زبان ربط خاصی ندارد میبینی یکی میگوزد و سکوت میشکند پس باید به کنون هم اشاره ای کرد مثل گوز بی صدا .
ثالثن با زبان حرف میزنند نمینویسند با خودکار یا قلم و کاغذ مینویسند .
سادسن من هنوز به مطلب بصورت تخصصی نگاه نکردم.

اشراق ثانی

سلام



گفتی و دهانم دوختی!!!


ولی گاهی همین پارادوکس ها نوشته رو خواندنی می کنن
نه؟

سودابه پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 16:31 http://khateratebarankhorde.blogfa.com

سلام
خوبی دختر خوب

سلام
فدات شم گلم خوبم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 21:13

یک پارادوکس بود که انیشتین یافت و مال دوقلوهابود و چون من دوقلو نیستم کلا از پارادوکس خارج میباشم . کلا در نگارش همیشه جنبه ی طنز را دارم و زبانم به قولی به فلفل محبوب گیچلر ارومیه معروف است البته گاهی بناب بیباری هم میشود که این گاه کم گاه است .
واقعا خوب است وبلاگتان را میگویم .
شاد باشید

زبانتان تندتر از فلفل بادااااااااااا

آشپزی سئویل جمعه 24 تیر 1390 ساعت 10:52 http://ashpazisevil.persianblog.ir

سلام نداجون خیلی ممنون که به ما سر زدید و سبب خیر شدید از مطالب بسیار زیباتون که خیلی خیلی زیباست بهره مند شویم از مطالبتون انقدر لذت برم که به دوستان وبلاگتون رو معرفی کردم راستی از همکاری منظورتون چیه چه کاری از دستم بر می آید گلم

artin شنبه 25 تیر 1390 ساعت 20:07 http://artin01.blogfa.com

دریا بگذار حرفا مو به تو بگم همی شه

فقط با این کار تو دل من آروم می شه

گمشده ی من هنوز نیومده از سفر

به من نداده یارم از خودش حتی خبر

دریا چرا دل من امشب نمی شه آروم

غصه ی بی کسی هام چرا نمی شه توم

مگه ما تو ساحلت دل همو نبردیم

بعدش با چشم گریون مگه قسم نخوردیم

تو ، تو که مهربونی از همه کس سر تری

برای دلداره من نامه هامو می بری

دریا اگر گذارت به شهره یارم افتاد

ازش بپرس که از من چرا نمی کنه یاد

بهش بگو تو ساحل، منتظرش نشستم

با این که بی وفا شد هنوز م عاشقش هستم

حسین(ایران۴۷) یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 18:39 http://hosseinfaraji87.blogfa.com/

میلاد امام زمان(عج) بر شما مبارک سرکار ندا خانم عبدی عزیز...!

مرسی همچنین

می دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 17:08 http://sepahehedar.blogfa.com

به ماهم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد