خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

من قبول شدم

من قبول شدم

من قبول شدم

من قبول شدم

من قبول شدم

من مزد زحمات خودم و استادم رو گرفتم

دوستان

من قبول شدم




***

درصدهام شبیه تصوراتم نیستن

من فکر میکردم (اینها تصورات من از نتیجه مه و نتایجم اینها نیستند)

 روزنامه نگاری رو بالای 65 زدم

و ارتباطات رو بالای 50

و تاریخ رو 45

اما اینطور نیست!!

تو آمار افتضاح هستم

اما تو زبان شانس آوردم!!! همین!

***


ببخشید من تا حالا مجاز نشده بودم

نمی دونستم قبولی با مجاز شدن فرق داره

نظرات 5 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 01:36

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

ممممممممممممررررررررررررررررررررررررررسسییییییییییییییییییییی

آ . . . .ا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 08:23

باعرض تبریک خدمت شما
امیدوارم در تمام زندگی
موفق باشید


(آ . . . .ا
پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 19:37
انشاالله و به لطف خدا نام زیبای شما را در اول خاهیم دید
گفتم که قبول میشین

با عرض سلام و مرسی خدمت شما دوست مهربونم
قربونتون برم که این همه مهربونید

artin یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:59 http://artin01.blogfa.com

سلام
هم قبولیت و هم روز زن مبارککککککککککککککککت

سلام
بسی ممنونم ازتون

آ . . . .ا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 13:14

نیه کوسوپسن؟

من سنه پیسلیق ائله میسدیم؟

باخ گؤر من سنه دوعا ائله دیم چیخدین

من کوسمه میشم ها
بو نه سوزده
سیز یاخجی سیز بابااااااااااااا

توت فرنگی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 13:26 http://www.liliumeman.blogfa.com

ندا جون
من شیرینی قرابیه دوست ندارم هااااااا
از الان گفته باشم

تبریک می گم

مرسی گلم
توت فرنگی خوشمزه
برا شما باید توت فرنگی بیارم از حیاط خونه مون واسه شیرینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد