خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

این روزهای من

این روزها عجیب دلم گرفته

منتظر گذر ایام هستم

کاش این روزها زودتر بگذرد

تا بدانم باید بخندم یا بگریم

تا بدانم این همه وقتی که گذاشتم

از زیباترین کاری که داشتم گذشتم

از همانی که به خاطرش...

کاش این روزها زودتر تمام شود

چرا با احساسات من جوان بازی می شود؟

به چه کسی بگویم

استرس لحظه ای رهایم نمی کند

آخر مگر اصلاح بر فرض محال 1 میلیون پاسخنامه کامپیوتری چقدر وقت می برد که...

این روزها احساس من به سخره گرفته شده

استرس... دلهره... اضطراب...

ارمغان این روزهای من است

کاش این روزها زودتر تمام می شد

کاش...

***
کارنامه ها احتمالا سه شنبه میان... اگه دیدید نیستم، یعنی قبول نشدم. پس اگه نبودم، لطفا مزاحمم نشید بذارید تنها باشم. 

***
بعدا نوشت:
اینو یه جایی خوندم و خیلی به دلم نشست:

*امروز صبح وقتی می رفتم سمت دانشگاه داشتم فکر میکردم: 

 

آدمهای ساده رو دوست دارم.   

همونایی که بدی هیشکیو باور ندارن. 

همونایی که واسه همه لبخند دارن.  

همونایی که همیشه هستن، واسه همه هستن.   

آدمای ساده رو باید مثه یه تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد؛  

عمرشون کوتاهه... بس که هر کسی از راه می رسه درس ساده نبودن بهشون می ده.   

آدمای ساده رو دوست دارم.  

بوی ناب “آدم” می دن!!

نظرات 7 + ارسال نظر
آ . . . .ا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 19:37

انشاالله و به لطف خدا نام زیبای شما را در اول خاهیم دید

نوید پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 23:48 http://shahrazad1.blogfa.com

از این تریبون اعلام می گردد ندا خانم چه قبول شود یا نشود سه شنبه اینجا می آید و حضور پر رنگش را اعلام می دارد که بعضی ها فکر نکنند شیر دختران ایرانی کم می آورند

درود بر شما..
من هم بی صبرانه منتظر نتایج ارشد هستم..اگر هم قبول نشوم ملالی نیست..با وجود داشتن دوستان خوبی چون شما ، بلافاصله شروع به خواندن می کنم..
روزگارتان شیرین..شادیتان افزون!

سلام

الناز شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 06:33

الهی............ ای جان
نبینم غمتو... دخمل خوب استرس چیه آخه

کاش منم بزرگترین معضل زندگیم کنکور بود

گلم مهم اینه که تو کنکور زندگی رد نشی

راستی من هم ساده دلی را دوست دارم... اما انسانهای ساده دل همیشه در رنجند و تنها...

مواظب خودت باش

الناز شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 14:15

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نبینم اون صورت غمگینو

حسین(ایران۴۷) شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 18:06 http://hosseinfaraji87.blogfa.com/

ندا بانو ان شا الله که بیاری خدا قبول میشید........
ندا خانم!
تسلیم نشیا.................
محکم باش بانو........

توت فرنگی شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 19:09 http://www.liliumeman.blogfa.com

سلام
یه چیزی بگم
اسم من سروین نیست هاااااااااا
تو اون کامنته نوشته بودین :"البته منظورم سروین بود"
ایشالله که قبولی ولی
تا بدانم بخندم یا گریه کنم؟
این چیه نوشتی خانومی؟
تو همیشه باید بخندی
سرنوشت تو دست خودته هیشکی نمی تونه عوضش کنه دنیای تو دست خودته دنیاتو خودت بساز
اصلا هم مهم نیست نتیجه امتحان چی می شه
مهم اینه که تو از خودت راضی باشی مهم اینه که تو زحمتی رو که خودت میخواستی و می تونستی رو کشیدی
چند سال دیگه یاد استرس الانت می افتی خنده ات می گیره
باور کن

بخند عزیزم. بخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد