خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

باز هم سالی دیگر...

 flower

امسال موقع سال تحویل تو ماشین بودیم و تو حیاط حرم حضرت معصومه 

چون اگه می رفتیم داخل حرم نمی تونستیم با هم باشیم و خانوما و آقایون جدا بودن  

میگن هر جور نیت کنی سال بعدت همون طوری خواهد شد... 

من بلافاصله بعد سال تحویل خواستم مثلا آرزوی خوب کنم گفتم: امسال همش میرم مسافرت! 

و همین شد که همون طور که بیشتر شما دوستان می دونید امسال همش تو مسافرت بودم! 

 

سال جدید سال خرگوش خواهد بود. 

بیایید در مورد خرگوش زیاد قضاوت بد نکنیم!!!! خرگوش حیوان قشنگیه! 

امسال همش در جنب و جوش خواهیم بود و زیبا!!! 

دعا کنیم که جنب و جوش مان مثبت باشد و در جهتی که خلق خدا هم راضی باشد از ما! 

 

 

دم عیده... اورمیه حال و هوای دیگه ای داره. امروز که فردای چارشنبه سوری هستش کمی اوضاع بازار آروم تر شده.. تا دیروز همه گرفتار تب خرید بودن، از جمله من و شما!

ولی یه چیزی هست که همیشه باعث شده از این همه ولخرجی حالم به هم بخوره... 

وقتی ما با کیسه های بزرگ و کوچیک خرید و شاد و شنگول میریم خونه... 

وقتی سر اینکه تخفیف بگیریم از فروشنده هایی که تا بدونن از چیزی خوشت اومده عمرا تخفیف بدن... 

وقتی داری سعی می کنی واسه خانواده ات یه کادوی درخور بخری و ببری... 

وقتی... وقتی... وقتی... 

 .

 .

کنار خیابون یه زن رو میبینم که یه زنبیل کنار دستش گذاشته و لیف و جوراب بافتنی و کبریت میفروشه و دستاش از سرما کرخت شده... 

 

دلم میگیره... 

************* 

 چه زجری می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است... 

************* 

 

امسال برخلاف سال قبل که برام خوب بود مخصوصا اسفندش، سال کاملا عادی بود.  

  

بدترین حرف امسال رو یکی از همکارام بهم زد که فکر می کردم دوستمه ولی اشتباه می کردم 

 

تلخترین روز امسالم وقتی بود که خبر فوت فرشته رو شنیدم 

 

سختترین لحظات زندگیم وقتی بود که مامانم تو اتاق عمل بود 

 

شادترین لحظه زندگیم شب قبل از سفرم به سوریه بود و وقتی تا ساعت 2 نصفه شب نخوابیده بودم! 

  

بغرنج ترین روز امسال وقتی بود که تو جلسه کنکور ارتباطات نشسته بودم و داشتم به سوالای آمار و زبان عین منگل ها نگاه می کردم و چیزی برای نوشتن نداشتم 

 

بدترین خبری که امسال شنیدم خبر سقوط هواپیما در ارومیه بود. 

 

بهترین دوستی که امسال داشتم ............ (نمی گم کی بود!!!!) 

 

قشنگترین چیزی که دیدم پسرکی بود بنام ابوالفضل که هم دهاتی مونه و تو مراسم عاشورا زنجیر می زد. به نظرم اون پسر زیباترین پسر دنیاست.

 

زشت ترین چیزی که دیدم پسر پولداری بود که پاشو گذاشته بود رو زانوی پسرک واکسی که براش واکس بزنه. 

 

بهترین عکسی که دیدم عکس زیباترین لبخند بود که براتون قبلا اینجا گذاشته بودم... 

و ....................  

 

 

 

سال خوبی داشته باشید..............

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 00:02


زندگی بشر شبیه قطره ی شبنم روی برگ است...


" سقراط "


سلام... برات ساله خوب ، خیلی خوبتر از امسال رو آرزو میکنم...

شاد باشی...

سلام گلم

مرسی
از اینجا تا آسمونا
امیدوارم برخلاف ۸۹، تو سال 90 همیشه شاد و خندون باشی

آن مرد پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 19:56

عالی بود
بهترین وبلاگ امسال را معرفی نکردی؟؟!!!

حسین(ایران۴۷) پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 22:07 http://hosseinfaraji87.blogfa.com/

سلام و احترام ندا خانم
حالتون چطوراست؟
پیشاپیش سال نو مبارک...

سالی توام با سلامتی و شادکامی و پیروزی برای شما و خانواده محترمتان...

پیمان غنی زاده شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 11:39 http://www.ghanizadeh.blogfa.com

سلام / امید وارم در پستی که سال بعد در آستانه نوروز ۱۳۹۱ خواهید نوشت بدترین هایی برای یادداشت در خاطرتان نباشد.
هر چند که مطمئنم سال بعد هم شاهد صحنه هایی غم انگیز تر از پیر زن دستفروش در خیابان های کشورمان خواهیم بود. ... بگذریم
چون بنده در هنگام انتشار مطلب گلریزان در اورمیه نبودم ُ خواهش می کنم یکی دو نسخه از نشریه را برایم تهیه کنید تا از شما بگیرم.
ضمنا مطالب رمز دار همیشه کنجکاوی برانگیز بوده اند لطفا رمز مطلب را برایم بفرستید.
ممنون و در امان خدا

الناز پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 20:44

سلام عزیزم

خوبی خانوم گل؟ دلم برات تنگ شده امروز تازه رسیدم تهران و پس فردا راهی سفرم باز تا ۱۳ ام.
چه خوب که تونستی تو چندتا جمله خلاصه اش کنی سال ۸۹ رو میگم.
دوستش نداشتم ۸۸ رو هم همین طور.
امیدوارم سال ۹۰ واسه من- تو- ما و همه سال بهتر و پربارتری باشه.
یکی از آرزوهام از کودکی این بوده که روزی اونقدر ثروتمند بشم که دست هر فقیری رو که میبینم بتونم بگیرم.اما همیشه هم ترسیدم که نکنه این اتفاق بیفته و من سر قولم نمونم....

دوست دارممممممممممممممم بوووووووووووووووس

مامان منم همچین آرزوهایی داره

خب 88 برام بهتر از 89 بود...

m پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 22:24

besyar jaleb bod, omidvaram be tamame arezohayeton dar sale jadid berasin khososan gaboly dar azmone karshenasye arshad va dar ashpazy maharate bishtary peyda konin khososan tahiyeh salad. shado sare halo gebrag bashin.

سلام
مرسی

ایشالا در سال جدید هی سالاد اولویه درست کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد