خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

من رأی نمی دهم

"من رأی نمی دهم" به کسی که تبلیغات انتخاباتی اش را روی تابلوی نام خیابان ها می چسباند و ادعای فرهنگ دارد


"من رأی نمی دهم" به کسی که نامش را روی پیاده رو خیابان عطایی که شهرداری با هزاران زحمت و در سریعترین زمان ممکن سنگفرش کرده است، نوشته...


"من رأی نمی دهم" به کسی که میلیاردها هزینه می کند برای انتخاب شدن در شورایی که هدفش خدمت است! با همین چند میلیون و میلیارد هم می توان به جامعه خدمت کرد اگر قصد خدمت باشد! هر چند مختصر...


"من رأی نمی دهم" به کسی که از نام شهیدش سوء استفاده می کند برای انتخاب شدن! شهیدان روی سر من جا دارند اما اینکه بعضی ها زیر اسمشان می نویسند فرزند فلان شهید یا برادر فلان شهید... چه بگویم...


"من رأی نمی دهم" به کسانی که خودشان را منصوب به فلان نماینده مجلس یا فلان کاندیدای ریاست جمهوری می کنند و ادعای استقلال شخصیتی دارند...


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که ادعای واهی می کنند و به شعورم توهین می کنند با این شعارهایشان...


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که بنر و تبلیغات همدیگر را پاره می کنند!


"من رأی نمی دهم" به آنهایی که تبلیغات کاغذی شان را طوری طراحی می کنند که بتوانند روی پایه های چراغ راهنمایی جا دهند!

"من رأی نمی دهم" به کسانی که شهرم را ویران کرده اند در این چند روز و شعار آبادانی شان گوش فلک را کر کرده است!


شما می خواهید شهر زیبای مرا آباد کنید؟! 


شما که حتی به کف خیابان های چهل تکه من هم رحم نمی کنید؟


پس کی قرار است فکرمان وسیع شود؟


کی قرار است به حقوق همدیگر احترام بگذاریم؟


حیف نیست انتخاباتی با این عظمت را با این کج اخلاقی ها به حاشیه ببریم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مشتی از خاک مجاز دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 12:53 http://www.rawabetomomi.blogfa.com

عالی بود.... موافقم

laya چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 12:33

i agreeeeeeeeeeeeee

ح. واحدی پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 11:36 http://huseynvahedi.ir/

سلام
حضور در انتخابات حق هر شهروند هر کشوریه و در این هیچ شکی نیست...
خیلی دلم برا خیابونا و کوچه پس کوچه های شهر اورمیه میسوزه ... به هیچ جا رحم نکردن به هیچ جا...
....... عالی بود خانم عبدی
یکم دلم آروم گرفت...
ای کاش اینو این نامزدایی که فقط به فکر شهرت و به دست آوردن اون صندلی چند روزه هستن هم بخونن
امیدوارم کسانی که لیاقت و سواد کافی برای شورا شدن رو دارن پیروز بشن
موفقیت و سربلندیتان آرزویم است

سلام
کاملن موافقم
شهرو به خرابه تبدیل کردن
امیدوارم حداقل کسانی که از صندوق میان بیرون لایق باشن

مژده پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 12:25

______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$ آپم
_________$$$$ آپم
________$$$$ آپم
________$$$$ آپم
________$$$ آپم
________$$$ آپم
_________$$ آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$ آپم
_____$$$$$$$$$$$$ آپم
______$$$$$$$$$ آپم
_____$$$$$$$$$$$$ آپم
____$$$$$$$$$$$$$$ آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$ آپم
_________$$$$ آپم
__________$$$ آپم
___________ $آپم

هوی حیوان پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 17:47

تو غلط میکنی

اینم یه ادبیاته دیگه! ذاتتون اینطوریه! کاریش نمیشه کرد
از کوزه همان تراود که در اوست...

آیین شایین جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 02:33 http://ayinshayin.blogfa.com/

اما من رای می دهم!
من رای می دهم تا مهمان هوای میزبانی نکند
من رای می دهم تا تاریخ خونین، شهرم دگر بار تکرار نشود
من رای می دهم چون گورهای دسته جمعی شهرم و عاملان آن را بخوبی می شناسم
من رای می دهم چون کوچه پس کوچه های شهرم، یئددی دییرمان، آغداش، تندیرچی لر، عسگرآبادی، باخچا باشی، نووکئچر، بازار باش، بازارآغزی، دره چایی، گول اوستو، عسگرخان، خانباباخان، یوردشاهی، دییه لر، زنجیر، بهنق و .... را با نامها و اصالت مرمانش دوست دارم
من رای می دهم تا هلهله نامحرمان در کهن شهر زیبایم نپیچد
من رای می دهم تا فردا و فرداها شرمنده امروزم نباشم
و من رای می دهم چون اورمیه قلب آذربایجان است

bijan چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 23:55 http://bijanmohseni.blogfa.com

سلام چرابایداینجوری باشه ؟؟؟منهم به اونیکه تبلیغاتشوروجدول های خیابون چسبونده بودرای ندادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد