خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

خواهش نادانی انسان نکن

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

استخدام استانداری آذربایجان غربی از محل طرح مهرآفرین نیست

روند بررسی پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ادامه دارد

 متعاقب اعلام رسمی استانداری آذربایجان غربی برای استخدام 399 نفر در بدنه 22 دستگاه دولتی استان، بیش از 16 هزار نفر تحصیل کرده در مقاطع کارشناسی و بالاتر آذربایجان غربی در آزمون استخدامی 17 تیر ماه شرکت کردند. روزهای 6 و 7 مرداد ماه بود که لیست 1.5 برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در آزمون به ادارات مربوط اعلام و متعاقب آن، از این افراد برای تکمیل پرونده و ارائه مدارک دعوت شد. 
اما امید این گروه زمانی به یاس تبدیل شد که «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای، تاکید می‌کند که به دلیل ایرادهایی که در اجرای اصل 138 قانون اساسی نسبت به مهرآفرین اعلام شده مقتضی است که کلیه وزارت‌خانه‌ها، موسسات، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی؛ موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری از هرگونه استخدام و جذب نیروی انسانی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال و مأموریت، انتصاب و جابجایی کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی یا هر عنوان دیگر و نیز اصلاح تشکیلات و ساختار اداری تا تصمیم‌گیری دولت نسبت به اصلاح مصوبات مربوطه اجتناب کنند. 
این بخشنامه مقدمه ای می شود تا در تعطیلات عید فطر، امیدهای این گروه به یاس تبدیل شود و طی تماس با دفتر روزنامه همشهری در استان، جویای موضوع شوند. برای پاسخ به این سوال و اینکه آیا پروسه استخدام این افراد متوقف شده است یا خیر، به سراغ مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی رفتیم.

«حسن آقایاری»  گفت: استخدام اخیر استانداری آذربایجان غربی از محل طرح مهرآفرین نیست.

وی با اعلام اینکه طرح مهرآفرین مصوبه بهمن ماه سال 91 دولت دهم بود، افزود: استخدام اخیر استانداری آذربایجان غربی که طی آن 399 نفر از افراد تحصیل کرده بعد از قبولی در آزمون روز 17 تیر ماه، طی مراحل تکمیل و بررسی پرونده به کارگیری خواهند شد، از محل ردیف استخدامی مصوب اسفند ماه سال 1390، یعنی یک سال قبل از تصویب طرح مهرآفرین خواهد بود.

آقایاری با بیان اینکه پرونده های قبول شدگان 1.5 برابر ظرفیت آزمون استخدامی در حال جمع بندی در استانداری آذربایجان غربی است، ادامه داد: پرونده پذیرفته شدگان آزمون بعد از بررسی و جمع بندی به گزینش ادارات مربوطه معرفی می شوند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری با اشاره به اینکه پروسه استخدام این افراد مصاحبه ندارد، خاطرنشان کرد: همانگونه که در متن آگهی استخدام آمده است، به دلیل وجود آزمون تخصصی در متن آزمون استخدامی، مرحله مصاحبه وجود ندارد و به همین دلیل است که 1.5 برابر ظرفیت مورد تقاضا برای تکمیل پرونده دعوت شدند، در غیر اینصورت باید 3 برابر ظرفیت مورد نیاز دستگاه ها برای مصاحبه دعوت می شدند.
آقایاری با اعلام اینکه قبول شدگان بعد از طی مرحله گزینش برای دریافت کد کارمندی و به کارگیری به ادارات مربوطه در تهران معرفی می شوند، اضافه کرد: بعد از اعلام نظر گزینش و تعیین صلاحیت و درخواست شماره مستخدمی؛ پذیرفته شدگان نهایی برای به کار گیری به دستگاه های مربوطه معرفی می شوند.

وی در پایان با بیان اینکه آخرین مدرک مورد نیاز ما برای استخدام تائیدیه گزینش ادارات است، یادآور شد: طی مراحل گزینش و سپس اخذ شماره کارمندی از سایت کارمندیران به سرعت عمل گزینش ادارات بستگی دارد و امیدواریم این افراد از مهرماه سال جاری به کار گرفته شوند.

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:40

سلام عزیز دلم.
ممنونم و با حضورت خوشحالم کردی.

سلام
توکلت به خدا
خدا بزرگه

فهیمه سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:56



خوبی آبجی ندا جووووون...

دیگه نمیایی پیشم.....

ای فهیمه بانووووووووو
از آبجی خبر نداری که چقدر درگیره
ولی در کل حق با توئه ببخشید

تیراش پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 00:06 http://www.teyrash.blogfa.com

سلام خیلی باحال بود مرسی

شانس یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 21:20

نام صاحب شانس « با عشق همه چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی.

این آیکون سرگیجه کجاست الان...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد